Dit jaar bestaan we 95 jaar en dat willen we graag vieren!
Reserveer de datum in je agenda, binnenkort kun je hier meer informatie vinden.

Dit jaar bestaan we 95 jaar en dat willen we graag vieren!
Reserveer de datum in je agenda, binnenkort kun je hier meer informatie vinden.

Beste turners en turnsters,
Op zaterdag 20 juni 2026 is het weer tijd voor onze jaarlijkse clubkampioenschappen in De Haspel!
Wedstrijdinformatie
Tijdens deze wedstrijd wordt er gestreden binnen het eigen turnniveau en de eigen leeftijdsgroep. Er zijn prachtige medailles te winnen en daarnaast maak je kans op de felbegeerde wisselbeker voor de clubkampioen. Maar bovenal draait het om plezier en het tonen van je turnkunsten!
De wedstrijddag is verdeeld in drie rondes. Half mei ontvang je bericht in welke ronde je bent ingedeeld. Naast de wedstrijd organiseren we ook een loterij met leuke prijsjes, dus zorg dat je erbij bent! Betaling kan alleen contactloos met pin of telefoon.
Inschrijven
Je kunt je inschrijven via de volgende link: Inschrijfformulier_Clubkampioenschappen_SOS_2026
De inschrijving sluit op 1 mei, dus wees er op tijd bij!
Sportieve groet van de wedstrijdcommissie

Dankzij jullie hebben we het mooie bedrag van € 2.282,40 opgehaald!
Ontzettend bedankt allemaal!


Aan iedereen die op ons heeft gestemd, ontzettend bedankt!
Dankzij Rabo ClubSupport hebben we het fantastische bedrag van € 592,05 opgehaald.
Beste leden van SOS gymnastiek & turnvereniging,
Via deze e-mail willen we u informeren over een belangrijke wijziging in de wijze waarop wij de contributie innen. Deze wijziging zal ingaan na de komende zomervakantie.
Vanaf het nieuwe seizoen zullen wij de contributie maandelijks vooraf incasseren. Dit betekent dat u voor de start van elke maand een automatische incasso van ons zult ontvangen voor de contributie van die komende maand.
Voor een soepele overgang hanteren wij de komende periode de volgende incassomomenten:
Deze beslissing is niet lichtvaardig genomen. In de afgelopen periode hebben wij gemerkt dat bij de huidige werkwijze, waarbij de contributie achteraf werd geïncasseerd, met regelmaat oud-leden de incasso storneerden (het geld lieten terugboeken). Ondanks herhaalde verzoeken en onze inspanningen om deze kosten alsnog te innen, bleek dit in veel gevallen niet meer mogelijk. Dit heeft voor onze vereniging geleid tot behoorlijke onverwachte kostenposten.
Om de financiële gezondheid van onze vereniging te waarborgen en ervoor te zorgen dat we onze activiteiten en lessen op een kwalitatief hoogwaardige manier kunnen blijven aanbieden, is tijdens de Algemene Leden Vergadering besloten om over te gaan op een voorafgaande incasso per maand.
Graag benadrukken wij dat de totale jaarcontributie ongewijzigd blijft. Deze is reeds evenredig verdeeld over vier incassomomenten, overeenkomstig de vier kwartalen van het jaar. Dit zal evenredig verdeeld gaan worden over 12 incassomomenten, overeenkomstig de 12 maanden van het jaar.
Bij het vaststellen van de lesgelden is bovendien al rekening gehouden met de eventuele verval van lessen gedurende vakanties en op officiële feestdagen. U betaalt dus een vast bedrag per kwartaal (straks per maand), ongeacht het aantal lessen dat daadwerkelijk in die periode plaatsvindt.
Met ingang van het nieuwe seizoen wordt de opzegtermijn van lidmaatschappen gewijzigd van ‘per kwartaal’ naar ‘maandelijks opzegbaar’. Bijvoorbeeld: per 1 oktober stoppen, betekent vóór 1 september opzeggen door een e-mail te sturen naar info@gvsosgoirle.nl
Wij begrijpen dat deze wijzigingen wellicht vragen kan oproepen. Mocht u na het lezen van deze e-mail nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via info@gvsosgoirle.nl
Wij danken u voor uw begrip en uw voortdurende steun aan onze turnvereniging.
Met sportieve groet,
Het bestuur van SOS gymnastiek & turnvereniging
Op 14 juni zijn er weer clubkampioenschappen in de Haspel.
Wil je meer informatie over deze dag? Klik dan hier!
Dankzij jullie hebben we het mooie bedrag van € 3.849,60 opgehaald!
Ontzettend bedankt allemaal!
De verkopers die 12 of meer loten verkocht hebben, krijgen binnenkort bericht over de valkuiltraining waar ze aan mee mogen doen.


Aan iedereen die op ons heeft gestemd, ontzettend bedankt!
Dankzij Rabo ClubSupport hebben we het fantastische bedrag van € 494,14 opgehaald.